دستگاه حضور و عیاب اثر انگشت

اگر به دنبال نصب سیستم حضور غیاب برای کسب و کار خود هستید، برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب را در این مطلب به شما معرفی می کنیم. امیدواریم که با خواندن این مطلب انتخاب برای شما آسان تر گردد تا بتوانید بهترین گزینه جهت خرید دستگاه حضور غیاب را انتخاب کنید و خریدی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشید. این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید! حالا توی این مقاله میخوام یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین دستگاه ها حضور و غیاب رو بهتون معرفی کنم. اگر سازمان شما از امکانات و فناوری های مختلفی استفاده می کند، ممکن است علاوه بر نصب و راه اندازی، یکپارچه سازی دستگاه های حضور و غیاب نیز مورد نیاز باشد که عملا هزینه ی بیشتری نیاز خواهد بود. در واقع با اینکه مدل اول کارآیی های زیادی دارد، اما تنها برای سازمانی مناسب است که کمتر از ۱۰۰۰ نفر پرسنل داشته باشد و در سازمان های بزرگتر عملا غیرقابل استفاده است.

کلینیک اپیون واقع در بورلی هیلز آمریکا که اکثر مراجعین آن نیز بازیگران هالیوود می باشد، از همین دستگاه استفاده می کند. این روش از دقت بسیار بالایی برخوردار است و سنسورهای بیش از اندازه حساسی در آن به کار میروند. مهم ترین عملکرد در کل سیستم حضور و غیاب دریافت گزارشات است. حضور و غیاب اثرانگشتی. در این مقاله قصد داریم ارزانترین مراکز پخش قطعات یدکی دستگاه حضور و غیاب در ایران را به شما معرفی کنیم. پس از پر شدن حافظه دستگاه باید تمامی این داده ها را که شامل اطلاعات تردد پرسنل است را حذف کرد تا دستگاه کار خود را از سر بگیرد. البته در اسکنرهای نوری جدید ، امکان جعل و تقلب به حداقل رسیده است. در این اسکنر پستی و بلندیهای پوست دست توسط نوری که دستگاه به بیرون ساطع میکند روشن میشود و بدین ترتیب، حسگر نوری عمل میکند. زیرا در هنگام ثبت تعداد بالای اثر انگشت در دستگاه های حضور غیاب ساده تر، اغلب عملکرد تشخیص اثر انگشت در آن ها کند می شود و گاهی تا چندین ثانیه طول می کشد.

  • حفظ زمان دقیق
  • کلیه اطلاعات مشتریان نزد بانک محفوظ می باشد
  • شناسایی اثر انگشت تا ۳۰۰۰ الگو
  • قابلیت تنظیم سطح حساسیت تشخیص چهره و سنسور اثرانگشت

دستگاه حضور غیاب یا ساعت حضور غیاب (که اخیرا به آن سامانه حضور غیاب نیز می گویند) ، دستگاهی برای ثبت و ذخیره تردد کارکنان در یک محیط کاری می باشد. لذا، اهمیت سامانه حضور و غیاب را در این میان در یاری رساندن به مدیریت منابع انسانی آن نمی توان نادیده گرفت. این دستگاه به گونه ای است که مصالح مورد نیاز را با یکدیگر مخلوط می کند و سپس آب به آن اضافه می کند. در صورتی قابی توسط عامل تشخیص داده شده است به عنوان چهره در نظر گرفته میشود که قاب مورد نظر بیشتر از میزان خاصی از چهرهی فرد را پوشش دهد. پارسکدرز با استفاده از سیستم مالی گروگذاری وجه امنیت مالی طرفین را تضمین می کند. اسکنر التراسونیک عملکردی شبیه سونوگرافی دارد و تصویری سهبعدی از فرورفتگی و برآمدگیهای پوست دست ایجاد کرده و در حافظه دستگاه حضور و غیاب ذخیره می کند. ظرفیت تردد نیز از ویژگی های مهم دیگر است که در قیمت ساعت حضور و غیاب بسیار موثر به شمار می ­رود و هر مدلی که ظرفیت تردد بالایی داشته باشد قیمت بالایی دارد. در زمانهای گذشته اثر انگشت تنها در زمینه جرم کاربرد داشته، اما با پیشرفت تکنولوژی ، کاربردهای فراوانی پیدا کرده است. اشاره کرد که در کنار روش های رمز و کارت شناسایی قرار گرفته و امنیت احراز هویت را به صورت کامل تامین می نماید. شما می توانید ویژگی های بیولوژیکی منحصر به فرد برای هر پرسنل را به طور مجزا ثبت کنید. فناوری RFID: که در این فناوری از کارت های RFID به منظور ثبت تردد، ورود و خروج افراد استفاده می شود.

به عنوان مثال در شرایط عادی از ساعت های حضور غیاب اثر انگشتی استفاده می شود که به منظور شناسایی افراد با اثر انگشت چرب، کثیف و آلوده می توان از ساعت های حضور غیاب با سنسورهای پلیمری استفاده کرد. به منظور خرید دستگاه های حضور غیاب برای سازمان ها و شرکت ها، باید به تعداد کارمندان موجود در سازمان توجه گردد و دستگاهی مناسب تعداد افراد خریداری شود. در نتیجه قیمت دلار یکی از عوامل ثابت و مهم تاثیرگذار در قیمت دستگاه حضور غیاب است. ممکن است نوسانات برقی حاصل از این وسایل به دستگاه حضور و غیاب آسیب وارد نماید. سیستم حضور غیاب مزایای بسیاری در اختیار سازمان ها قرار می دهد که به عنوان یک کارفرما قادر به کنترل کامل کارکنان خود می باشند. این ویژگی ها که برای هر دو طرف کارفرما و کارکنان مزیت به شمار می آید، با افزایش اعتماد، دقت و صحت پرداخت دستمزد به بهبود بهره وری سازمان کمک می کند. برای مثال در پی افزایش قیمت دلار و نوسانات شدید آن در سال اخیر، قیمت ساعت حضور و غیاب نیز افزایش قابل توجهی داشت. با توجه به افزایش قیمت دستگاه حضور و غیاب در پی افزایش قیمت دلار، حس محافظه کاری شرکت ها و سازمان ها در انتخاب و خرید دستگاه حضور و غیاب نسبت به قبل بیشتر شده است.


[ بازدید : 113 ]
[ شنبه 24 اسفند 1398 ] [ 8:15 ] [ کارشناس ارشد امنیت ]

آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)

استفاده از دستگاه حضور و غیاب در کشورهای پیشرفته تاریخچه ای بیش از یک قرن دارد و از همان ابتدا اهمیت و استفاده از آن رفته رفته بیشتر شده است. انجمن حقوق و دستمزد آمریکا تخمین زده است که بیش از 75 درصد از کارکنان بخشی از زمان کاری خود را به مواردی مانند صحبت با دوستان یا خوردن نهار یا میان وعده اختصاص میدهند. سفارش اسکنر اثر انگشت به صورت اینترنتی می باشد. قفل چهره فرایند های اسکنر اثر انگشت، پین یا الگو برای باز کردن قفل گوشی ندارد. البته سوال مهمی که قبل از خرید دستگاه حضور غیاب برای سازمان ها پیش می­یاید، این است که آیا با این قیمت، هنوز هم دستگاه حضور و غیاب ارزش خرید و صرفه اقتصادی دارد؟ در خرید هر محصول بدون شک گزینه ی قیمت نقش بسیار مهمی در انتخاب محصول دارد. ریز حالت چهره، نمایش همین احساسات پایه است که مدت بسیار کوتاهی در چهره پدیدار شده و سریع از بین میرود.

بعضی از دستگاههای بیولوژیکی چندین ثانیه زمان برای فرآیند تشخیص اثر انگشت نیاز دارند، که این زمان منجر به ایجاد صفهای طولانی کارمندانی که قصد ورود به شرکت را دارند، می شود. اين موضوع با افزايش پرسنلي كه نیازبه مديريت شدن دارند، افزایش خواهد داشت . با توجه به اهمیت بالای موضوع کنترل تردد و اتوماسیون حضور و غیاب در سازمان ­ها، در زیر به بررسی این موضوع می ­پردازیم. سازمان های زیادی امروزه با این موضوع مواجه هستند و به احتمال زیاد برخی هنوز به تصمیم قطعی در این مورد نرسیده اند که آیا خرید دستگاه حضور و غیاب با این قیمت­ ها منطقی است یا خیر؟ به معنای واقعی کلمه، دستگاه های کنترل تردد جزء جدانشدنی سازمان ها هستند. همچنین شرکت های مختلفی بودند که اقدام به کاهش یا قطع فروش دستگاه حضور و غیاب کرده باشند. وضعیت ماه ­های اواخر سال ۹۷ به گونه ای بود که چه سازمان ها و چه مردم عادی اکثرا برای خریدهای مهم خود دست نگه داشته بودند.



  • محدوده مجاز اضافه کار آخر وقت از ساعت 15:30 تا ساعت 19:00


  • میکسر پدالی


  • چگونه یک سیستم حضور و غیاب را در تبریز سفارش دهم؟


  • زبان برنامه نویسی: C# ASP Net MVC ، Entity framework


  • خوشحال بودن (Joy)



از اوایل سال ۹۷ با شروع دور جدید تحریم ها از سوی ایالات متحده، افزایش دوباره قیمت ارز شروع شد و در نیمه دوم سال شدت بیشتری گرفت. موفقیت و کامیابی را در سال جدید برایتان آرزومندم . بعد از مشکلات تقلبی که از طریق کارت رمز عبور وجود داشت تکنولوژیهای جدید بر پایه روشهای Biometric برای تعیین هویت منحصر به فرد ایجاد شد. استفاده از تکنولوژیهای تازه هر روز با ایدههای جدید، فرایند انجام کارهای روزانه را سادهتر از گذشته میکنند و هر کدام به نوبه خود بر زندگی انسان ها تاثیر گذاشتهاند. در این حالت، دستگاه ورود / خروج به شرکت یا سازمان شما را کنترل خواهد کرد، در نتیجه اطلاعات دقیق در مورد وضعیت کارکنان در اختیار شما قرار خواهد داد. بيستم تير امسال متهم با يك دستگاه خودرو پژو روآ به سمتم آمد و با ارايه كارت شناسايي، خودش را مامور پليس آگاهي معرفي كرد. یکی از این سیستمها که بسیاری از مشکلات مدیران و کارمندان را برطرف میکند، دستگاه حضور و غیاب فراتکنو میباشد که هدف آن راحتتر کردن محاسبات حقوقی برای مدیران و سهولت برای کارمندان میباشد.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی جزء پر طرفدارترین این سیستمها در بین شرکتها میباشد، از آن جایی که هر فرد دارای یک الگوی منحصر به فرد برای اثرانگشت خود میباشد. ثبت انواع تردد شامل ماموريت و مرخصي: اين حالات تردد، قابليت انتخاب داشته و بصورت صوتي و شفاف به پرسنل اعلام مي گردد. باید یکي از انواع مختلف دستگاه حضور و غياب را انتخاب، خریداری و در محل مناسب نصب کنید. در ادامه، وضعیت ارز آن طور که باید پیش نرفت؛ با وجود اینکه گاها کاهش مختصری در قیمت ها دیده می ­شد، اما در مجموع همواره افزایش قیمت اتفاق افتاد. ویژگی دو مستطیلی به تفاضل بین مجموع مقادیر پیکسلها درون نواحی مستطیلی میپردازد و به طور عمده برای تشخیص لبهها (در تصویر زیر a و b) استفاده میشود. از مهمترین ویژگی های مورد نظر کاربران برای خرید دوربین مداربسته می توان به گارانتی آن اشاره کرد. در واقع استفاده از دستگاه ساعت زنی خود باعث کاهش هزینه های بسیاری در سازمان می­ شود که اگر به دقت محاسبه شوند، مشخص می ­شود که صرف هزینه برای خرید دستگاه بسیار مقرون به صرفه تر است. این دستگاه حضور و غیاب دارای الگوریتمی بسیار پیشرفته است که از جدیدترین تکنولوژی برخوردار می باشد که باعث می شود درصد خطای آن به صفر برسد. اسکنرهای اثر انگشت، برآمدگیها و فرورفتگیها که باعث میشود تا اثر انگشت فرد ایجاد شود، را ثبت میکنند.

امروزه شناسایی و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل کار با استفاده از ساعت های حضور و غیاب بیولوژیکی (نظیر اثر انگشت ، تشخیص چهره ، اسکن عنبیه چشم ، الگوهای کف دست) و همچنین دستگاه های حضور و غیاب کارتی بدون تماس صورت می پذیرد. اما درمیان این همه تنوع از دستگاههای حضور و غیاب چه دستگاهی برای سازمان شما مناسب است؟ با استفاده از آن کارمندان می توانند به راحتی ساعت های کاری و وظایف خود را تعریف کنند. به عنوان مثال، اگر شما ۱۰۰۰ کارمند در سازمان شما مشغول کار باشند و بطور متوسط هر کارمند در روز ۵ بار تردد ثبت کند، در روز ۵۰۰۰ تراکنش ثبت خواهد شد. به دلیل آن که ممکن است شخص کارت خود را همراه نداشته باشد و یا ترمینال شناسایی اثر انگشت دچار مشکل شده باشد، ترکیب این دو روش می تواند سرعت عمل در ثبت ورود و خروج کارمندان را افزایش دهد.


[ بازدید : 106 ]
[ جمعه 23 اسفند 1398 ] [ 22:35 ] [ کارشناس ارشد امنیت ]

تشخیص و تفسیر حالت های چهره طرف مقابل در مذاکره

زمانی که تصویر یکپارچه به صورت کامل محاسبه شد، یک رابطه بازگشتی وجود دارد که یک بار روی تصویر اصلی اعمال میشود. در کنار تمام مواردی که بیان شد، به رزومه یک شرکت قبل از خرید حتما دقت بفرمایید. یکی از اهداف ذاتی سیستم های حضور و غیاب این است که مانع از ثبت زمان ورود و خروج یک کارمند به جای کارمندی دیگر شود. یکی از مزایای کمتر شناخته شده بیومتریک برای سیستم حضور و غیاب ایجاد مسیرهای حسابرسی است. دستگاه حضور و غیاب مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر ممکن است بعد از مدتی به مشکل بر خورده و نیاز به پشتیبانی و خدمات پس از فروش داشته باشد. اما مشکل اصلی که مسئولین خرید با آن مواجه هستند این است که از چه جهاتی باید گزینه ها را بررسی کرد تا بهترین انتخاب ممکن را داشت؟ پرسیدن سوالات صحیح و بررسی دستگاه ها از جهات مختلفی که قبل از این برای مشتریان روشن نبود، می ­تواند بهترین انتخاب را برای آنها به همراه داشته باشد. همچنین میزان مصرف اینترنت آنها بسیار مناسب است. پس با توجه به توضیحاتی که داده شد در زمان خرید، دستگاهی را انتخاب کنید که مناسب مجموعه شماست. نرم افزار حضور و غیاب رسا راهکاری است که به سازمانها کمک میکند نه تنها بر عملکرد مجموعه خود کنترل درستی داشته باشند بلکه بتوانند موجبات افزایش بهرهوری در کار خود را فراهم کنند.

از این رو، گردآوری اطلاعات جامع از دستگاه های حضور و غیاب موجود در بازار و مقایسه آن ها، اولین کاری است که سازمان ها اقدام می­ کنند. هیچگاه روش های سنتی و حتی حسگر اثرانگشت نتوانسته اند به درستی حضور و غیاب کارمندان را ثبت کنند و راه های گریز بسیاری برای آنها وجود داشته است. شرایط بد اقتصادی و افزایش هزینه ها، فشار مضاعفی را به خصوص بر کسب و کارهای کوچک و نوپا وارد کرده و آنها را بر آن داشته است که بدنبال راهی برای کاهش هزینه های جاری شرکت خود باشند. شما در ابتدا باید بدانید در دوربین های مدار بسته به چه امکانات و ویژگی های نیاز دارید. انتظار دارید با توجه به زمانهای تردد جمع آوری شده از دستگاه ها چه محاسباتی توسط نرم افزار صورت گیرد؟ در نرم افزار زمان و مدت اجازه تردد تعریف می شود و دستگاه می تواند اجازه ثبت یا عدم ثبت تردد کاربران را بدهد.

در ادامه لیستی از ۲۲ دستگاه حضور و غیاب ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. علاوه بر برندهای خارجی، در چند سال اخیر دستگاه های حضور و غیاب ایرانی با قیمت های مناسب تر نیز به بازار آمده اند و برای برخی مشتریان می­ توانند گزینه مناسبی باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد. این ویژگی­ها در ادامه بررسی شده و نکاتی که می­بایست در هنگام خرید یک دستگاه حضور و غیاب به آن توجه نمایید را بیان کرده است. با توجه به اینکه دستگاه حضور و غیاب در یک شرکت معمولا چند سال مورد استفاده قرار می­گیرد، امکان ذخیره­سازی اثر انگشت به تعداد بالا یک ضرورت محسوب می­شود. به این معنی که سقف پارکینگ امکان باز شدن یا بالا رفتن بوم را نخواهد داد. ساعت های حضور و غیاب مبتنی بر وب، برای مدیریت پرسنل در تعداد بالا بسیار ایده آل هستند. سامانه حضور و غیاب عبارت است از سیستمی که به شرکت های مختلف امکان مدیریت زمانبندی و بهره وری از نیروهای انسانی خود را می دهد.



  • گزینه Face ID & Passcode را انتخاب نمایید


  • کشف چهره (Face Detection)


  • صفحه نمایش 1.56 اینچی با رزولیشن 240 در 240 پیکسل


  • راهبند فک


  • دیسکت پرداخت حقوق را برای همهی بانکها تهیه کنید


  • داراي باتري پشتيبان داخلي (Back up Buttery)



یکی از ویژگی­هایی که شاید در بررسی­های اولیه کمتر مورد توجه قرار می­گیرد، امکان ذخیره اطلاعات در دستگاه در هنگام قطع ارتباط با کامپیوتر می­باشد. بهعنوان مثال شرکت تسکو (Tesco) از شرکت همای معروف خردهفروشی با نصب دستگاههای تشخیص چهره در جایگاههای سوخت در انگلستان نسبت به ارسال تبلیغات هدفمند با توجه به جنسیت، سن و دیگر ویژگیهای بیومتریک برای کاربران مینماید. کافیست نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند پرسنل نصب شده و موقعیت مکانی مورد نظر تعیین شود تا هنگام حضور پرسنل در آن محل، موقعیت به صورت اتوماتیک ثبت شود. در دهه ۱۹۲۰ اغلب کارخانه ها و ادارات دست نوشته های ساعات کاری پرسنل را با دستگاه های ساعت حضور و غیاب جایگزین کردند. یکی از برنامه هایی که در تمامی ادارات و سازمان ها و حتی شرکت های خصوصی کوچک، نیاز به آن حس می شود، برنامه یا نرم افزار حضور و غیاب وی می باشد. خرید دستگاه حضور و غیاب برای سازمان ها یکی از چالش های مدیریت منابع انسانی است. این سیستم با استفاده از ابزارهای گردش کار و مدیریت فرایندها باعث کاهش هزینهها و افزایش سرعت و دقت در عملیات منابع انسانی میشود.

از دیگر اهداف سیستم های حضور و غیاب انجام محاسبات خودکار برای از بین بردن خطاهای حقوق و دستمزد و سرعت بخشیدن به فرآیندهای محاسبه می باشد. یکی از مهمترین اجزای سیستم حضور و غیاب نرم افزار محاسبه کارکرد میباشد. انتخاب درست یک دستگاه حضور و غیاب کارامد و مناسب می­تواند تا چندین سال، دغدغه­های یک سازمان را در خصوص امور اداری و مالی از قبیل محاسبه حقوق و دستمزد، ثبت مرخصی، ماموریت و … را مرتفع سازد. این ساعت مچی هوشمند، سیمکارتخور است و به یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با کیفیت مجهز شده است. اولین دستگاههای حضور و غیاب ساخته شده از چوب و در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. یا تاخیری حدود ۱۸۰-۱۷۰ ساعت در یک ماه را می تواند داشته باشد که شما هم آن را نادیده گرفتید. اما اگر دستگاه برای شرکتی کوچک تا حد متوسط مورد نیاز بوده و بحث امنیت خیلی مهم نیست، می­ توان از دستگاه های کارتی هم استفاده کرد تا هزینه کمتری صرف شود.

البته اگر تصاویر بزرگ و تعداد آن ها زیاد باشد، حجم و حافظه زیادی برای پردازش و نگهداری تصاویر، لازم خواهد بود. تردیدی وجود ندارد که بهروز رسانی جدید گلکسی ای 50 دارای نوعی باگ بوده که باعث چنین مشکلی شده است و احتمالا راهحل آن، عرضه یک آپدیت دیگر از سوی سامسونگ خواهد بود. پیش از تصمیم گیری نسبت به خرید یک دستگاه شناسایی اثر انگشت برای ثبت ساعت حضور و غیاب باید اطمینان حاصل کنید که از سوی کارمندان تان با اقبال مواجه می شود. تعداد برندهای موجود در بازار کم نیست و این خود تصمیم مهمی است که باید گرفته شود. سنسورهای خازنی که در بعضی گوشی ها در جلوی آن ها قرار دارد یک مزیت بیشتری نسبت به سنسورهای خازنی بر قاب پشتی دارد . در این راهنما با روش ایجاد و اجرای یک الگوریتم تشخیص چهره در پایتون با استفاده از OpenCV و Dlib آشنا میشویم.


[ بازدید : 72 ]
[ جمعه 23 اسفند 1398 ] [ 19:56 ] [ کارشناس ارشد امنیت ]

تشخیص و تفسیر حالت های چهره طرف مقابل در مذاکره

با استفاده درست از دستگاه حضور و غیاب و رعایت نکات مهم در حفظ و نگهداری دستگاه،از خرابی دستگاه حضور و غیاب که منجر به پرداخت هزینه تعمیر و یا خرید دستگاه دیگر خواهد شد، جلوگیری کنید. این شرکت با توجه به نیاز مشتریان شروع به عرضه مستقیم گیت های ورود و خروجی ادارات با قیمت استثنایی و بدون پرداخت هزینه اولیه کرده است. اگر نیست امکان طراحی بر اساس نیازها و خروجی های مورد نیاز هستش ؟ پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این پروژه با ما در تماس باشید و بر روی دکمه مشاهده نمونه کار کلیک نمایید. عموما بصورت پیشفرض اکثر مودم ها ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ست شده است که برای اطمینان می توانید از منوی cmd دستور ipconfig را اجرا کنید و در قسمت gateway آی پی تنظیمات مودم را بیابید. ۱۹۲.۱۶۸.۱.۲۲۴ تعریف شده است که می توانید از طریق cmd آی پی پبشفرض را ping کنید. قدم بعدی پیدا کردن ipمشخص شده دستگاه است.شما می توانید از ۲ طریق این کار را انجام دهید .



  1. 1 ماه و 7 روز پیش


  2. مزایای هر دو نوع تصویر برداری را دارد


  3. مجهز به GPS داخلی برای موقعیت یابی


  4. تامینکنندگان و انبار


  5. امکان تعریف تعطیلات داخلی و رسمی برای شما وجود دارد


  6. دارای قابلیت تنظیم زنگ هشدار برای ساعت یا تاریخ خاص


  7. 1 - کلیدهای الکترونیکی به سختی تکثیر می شوند


  8. نگهداری آرشیو کاملی از ورو و خروج پرسنل و



حتما هنگام خرید اسکنر به این محدوده دمایی و دمایی که شما قرار است دستگاه را در آن قرار دهید توجه ویژه نشان دهید. این یک سیستم ویژه برای موفق ها میباشد . در بعضی از اوقات نیز این دستگاه ها تلفیقی از شناسایی چهره و اثر انگشت می باشد. خدمات پس از فروش شرکت ما بسیار مناسب و جهت بالا بردن سطح کیفی محصولات می باشد. دستگاه حضور و غیاب هوشمند ZKTeco مدل VF300 یکی از زیباترین و مناسب ترین مدلهای موجود در بازار می باشد. نرم افزارهای مختلف می توانند تحت وب باشند یک نرم افزار در صورت تحت وب بودن مزیت های مختلفی را برای کاربر به همراه دارد. نرم افزار تشخیص چهره نیز توسط برخی از دولتها که به دنبال تروریستهای مظنون هستند،، بکار گرفته شده است. با استفاده از براکت تنظیم شیب دستگاه ، امکان همسان سازی ارتفاع کاربری مختلف ایحاد می گردد که امکان استفاده برای افراد به روی صندلی چرخ دار و کودکان نیز فراهم می آید . یکی از مهمترین دغدغه های همیشگی والدین ، نگرانی از وضعیت حضور و غیاب فرزندانشان در مدارس می باشد. کدکار در بخش ۱۰ توضیح داده خواهد شد .

موشن گرافیک (و اینفو موشن) معرفی نرم افزار حضور و غیاب تحت وب جهان گستر رادن برای نمایش در غرفه رادن در نمایشگاه الکامپ انیمیت شد. از سبک موشن گرافیک گرفته تا ایزومتریک ، فلت و رئال ! امروز مفتخریم که ویدیوهای آموزشی تهیه شده به دست اساتید مجرب و با سواد را در اختیار مشتریان میگذاریم تا در هر زمان و مکان به این محتوای آموزشی دسترسی داشته باشند. در اکثر کسب و کارهای کوچک نیازی به امکانات اضافی همچون کنترل تردد (Access Control) مانند انواع درب, گیت, راه بند نیست. سوال ۴: آیا ابعاد دستگاه کنترل تردد قابلیت سفارشی سازی دارد؟ راه های خیلی زیادی برای لذت بردن از رابطه جنسی وجود دارد و نقطه G فقط یکی از آنهاست.در اثر تحریک این موضع از خانم ها مایع خارج می شود. دوره های آموزشی شرکت دنیای پردازش جهت ارتقاء دانش کاربران برنامه PWKara، از سالها پیش در محل شرکت برگزار و در پایان هر دوره گواهینامه معتبر صادر می شود. علاوه بر توضیحات فوق گارانتی دو ساله و خدمات پشتیبانی حداقل ده ساله از طرف شرکت دنیای پردازش نیز باعث اطمینان و آرامش خاطر خریداران این محصول است.

دستگاه PW1600 نسل جدیدی از دستگاههای حضور و غیاب دنیای پردازش است. جهت اطلاع از قیمت دستگاه حضور و غیاب PW1600 با واحد فروش به شماره 84288 تماس حاصل فرمائید. آی تی بازار صرفا منابع فروش را معرفی نموده و مسئولیتی بابت صحت قیمت ها و معاملات انجام شده ندارد. این گیت ها از پوشش بیشتر و اصطحلاک بیشتری برخوردارند و قیمت گرانتر از گیت های میله ای است. قیمت نسخه یک ماهه: رایگان قیمت نسخه دائمی: 39 هزار تومان … نرم افزار حضور و غیاب برای ثبت ورود و خروج کارمندان و کارکنان شرکت ها و سازمان ها طراحی شده است. 17 آوريل 2017 … یکی از موارد مهم و موثر بر قیمت دستگاه حضور و غیاب ، حافظه آن می باشد. رباط حلقوی رحم از طریق کانال کشاله ران وارد می شود و تا لبه بزرگ واژن ادامه می یاد، جایی که الیاف عصبی گسترش یافته و با بافت استخوان شرمگاهی مخلوط می شوند.

پاسخ: بله، ابعاد این نوع گیت ها هم در ارتفاع و هم در طول راهرو تا حدودی که به عملکرد سیستم آسیب نزند امکانپذیر است. دستگاه ها با سه امکان تشخص چهره، اثر انگشت و کارت ساعت در بازار عرضه شده است. هزینه و تعرفه چاپ کارت حضور و غیاب با توجه به نوعکارت هوشمند، تعداد کارت و کیفیت چاپ کارت متفاوت است. کارت هوشمند، کارتی است که در داخل کارتخوان درج شده است. فرد برای دسترسی به سیستم کامپیوتر یا اطلاعات خاص بر رویی کامپیوتر که همچنان باید برای اسکن از یک بخش ازز بدن خود به دست آورده شود، و همچنین کارت هوشمند، تلاش میکند. برخی سیستمهای امنیتی بیومتریک مستلزم استفاده از کارت هوشمند هستند. قفل هوشمند اثر انگشتی شیائومی مدل UODI پیرو گواهی IPX2 بوده که مقاومت در برابر پاشش قطرات آب را ارائه میدهد. نیز در پروژه بایستی تعریف گردند. اگرچه کالاماری برای افرادی که قصد دنبال کردن کار تیمی خود را دارند نیز کاربرد دارد.


[ بازدید : 80 ]
[ جمعه 23 اسفند 1398 ] [ 15:55 ] [ کارشناس ارشد امنیت ]

معرفی ساعت حضور و غیاب AC2020 Plus

1, استفاده از زبان سايه زني سطح بالا (HLSL) جهت نوشتن برنامه براي ورتكس و پيكسل شيدر …. از تایپ و ترجمه گرفته تا طراحی گرافیکی، برنامه نویسی و پیاده سازی سیستم های بزرگ. این دستگاه ها هزینه خرید و تعمیرات بیشتری نسبت به دستگاه های رمزی و کارتی دارند. 4 ژوئن 2018 … دستگاه نشان و پیکسل. 18 آوريل 2018 … دستگاه پیکسل زن دستیپ - - خدمات طراحی ، چاپ و بسته بندی هاوین. آخرین قیمت ، خرید و فروش انواع دستگاه چک پرینتر الیوتی فر جولی مارک مکس مهر تالی داسکام استار. برچسب ها : دستگاه چاپ و برش میماکی قیمت دستگاه چاپ و برش میماکی شرایط فروش دستگاه چاپ و برش … کارگاه تبلیغات هنر مشاوره l طراحی گرافیک l چاپ عرضه کننده انواع پیکسل …. برای آنکه همه مجموعه ها حتی مجموعه های کوچک با تعداد پرسنل کم بدون صرف هزینه بتوانند از امکانات نرم افزارهای حضور و غیاب استفاده کنند، نسخه رایگان ویندوزی این نرم افزارها نیز به بازار عرضه شد.

از قابلیت های دیگر این سنسور، مجهز بودن به نرم افزار بروز رسانی اثر انگشت جهت update بانک اثر انگشت بر روی سنسور، با تغییرات تدریجی اثر انگشت افراد است. چاپ پیکسل در دو نوع تمام … فلزی و فلزی - پلاستیکی دستگاه پیکسل زن با قابلیت تعویض … قالب و … تغییر سایز پیکسل همراه با قیمت دستگاه . برای استفاده از هر نوع دستگاه حضور و غیاب, کاربر نیاز به یک رابط نرم افزاری دارد که بتواند از تمامی قابلیت های یک سیستم حضور و غیاب یا حقوق و دستمزد بهره مند شود. تذكر: بكارگيري دستگاه هاي بي سيم صرفاً در محدوده حفاظتي ايستگاه مجاز بوده و استفاده از آنها در خارج محدوده ممنوع مي باشد. استفاده از این دستگاه ها و نرم افزارها به گونه ای است که امروزه دستگاه حضور و غیاب اساسا تبدیل به تنها مانع ورود و خروج افراد به داخل و خارج سازمان شده است. با ورود نسل جدید دستگاههای حضور و غیاب، نظیر دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره و تشخیص عنبیه، تقلب کردن و از زیر کار در رفتن روز به روز برای کارمندان سخت و سختتر میشود. حساب کنید وارد کردن اطلاعات چقدر طول میکشه ! بند 4- در صورتي كه تأخير در انجام تعهدات بيش از دو هفته به طول انجامد٬ دو درصد از كل مبلغ قرارداد به عنوان جريمه از صورتحسابها يا ساير مطالبات پيمانكار به نفع كارفرما كسر مي گردد.

البته تعداد زیادی از روش ها برای کشف ریزه های اثر انگشت وجود دارد در بیشتر این روش ها تصاویر سیاه و سفید (سطح خاکستری) اثر انگشت را به یک تصویر باینری (دو سطحی) تبدیل می کند. اگر چه به نظر می رسد انسان چهره را در صحنه های شلوغ نسبتا آسان تشخیص می دهد، اما تشخیص چهره با دستگاه به دلایل مختلفی مشکل تر می باشد. دستگاههای تشخیص چهره بیشتر برای مکانهایی که به صورت کارگری -تولیدی -کارخانجات که اثر انگشت پرسنل به دلیل کارهای سخت از بین رفته مورد استفاده قرار می گیرد. این موضوع باعث می شود که پس از تغییررات چهره نظیر استفاده از عینک، تغییر آرایش ریش و صورت بدون هیچ گونه مشکلی شناسایی چهره انجام گیرد. مشاهده آنلاین تردد پرسنل باعث افزایش دقت در کنترل تردد می شود. براساس نتایج پژوهشی جدید، رژیم غذایی سرشار از گوشت موجب افزایش خطر بروز بیماری قلبیعروقی میشود.

  • قابلیت تشخیص ورود و خروج به محدوده تعیین شده
  • کاهش هزینههای بی مورد
  • آموزش نصب عمومی دستگاه و ارتباط آن با کامپیوتر سرور
  • امکان مدیریت کارکرد و قوانین

اگر تعداد کارمندانتان روزبهروز در حال افزایش است بدون شک کنترل ورود و خروج، زمان تردد و کنترل دسترسیها آسان نخواهد بود و بخش منابع انسانی و مدیریت نیروها را با مشکل مواجه خواهد کرد. در حال حاضر جهت کنترل تردد ورود و خروج پرسنل از ساعت حضور و غیاب کارتی ، تشخیص چهره و اثر انگشت استفاده می شود. استفاده از تکنولوژی مادون قرمز برای تشخیص اثر انگشت و بهره بردن از یک الگوریتم پیشرفته برای شناسایی افراد، مهمترین و اصلیترین ویژگیهای این دستگاه است. انواع پیکسل خام و محصولات خام پیکسل از قبیل ، دستگاه / کاتر/ قالب/ و…. انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی , دستگاه حضور و غیاب چهره , دستگاه حضور و غیاب کارت نمایندگی دستگاه حضور و غیاب , قیمت دستگاه حضور و غیاب در دیاکالا. Encuentra este Pin y muchos … دستگاه پیکسل زن. Encuentra este Pin y … پیکسل 12 فروردین ، سفارش انواع پیکسل به صورت خام با نازلترین قیمت. ۳- ساعت حضور و غیاب کارتی و اثرانگشتی: این ساعت ها شامل انواع کارتها میباشد که پس از کارت زنی انگشت نمونه برداری شده را روی سنسور قرار میدهند تا مطابقت داده شده و زمان ثبت شود.

تردد این افراد دربرگیرنده دو بخش کلی ثبت و کنترل تردد و محاسبات کارکرد است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در دنیای دیجیتال شرکت های بزرگ و کوچک، سازمان ها و دولت ها و همچنین ادارات به استفاده از دستگاه ها و نرم افزارهای حضور و غیاب روی آورده اند، اما سؤال اینجاست که در خصوص مواردی که پرسنل و کارمندان بیرون از اداره و سازمان و یا شرکت مشغول به کار هستند چگونه می توان ساعات کاری پرسنل را کنترل نمود؟ گفتنی است قیمت این محصول بسته به مواردی چون: ظرفیت، قدرت پردازنده، نوع سنسور، تجهیزات جانبی و… برآورد میشود. اگر این اطلاعات برای شما جذاب است، سایر ویژگیهای این محصول را در بخش محصولات ما مطالعه کنید. برای یک شرکت و یک سازمان قرار است یک بار هزینه کنید به همین دلیل سعی داشته باشید محصول با کیفیت بخرید که در سال های بعد گرفتار مشکلات خرابی آن نگردید.

در مرحله پس از سفارشی سازی آموزش های نهایی به انفرادی گروهی به کاربران داده می شود و با حصول اطمینان از رضایت مشتری نرم افزار تحویل نهایی می گردد. نماينده كارفرما متعهد است كليه ساختمانها٬ دربهاي ورودي و مابقي قسمتهاي مشخص را با امكانات موجود در زمان آنها طي صورتجلسه اي به پيمانكار تحويل داده و پيمانكار نيز متعهد به نگهداري و حفاظت آنها مي باشد. 26- پيمانكار در انجام كار نبايد از وسيله يا روشي استفاده نمايد كه به محيط زيست و حيوانات اهلي و وحشي مناطق تحت حفاظت صدمه وارد نمايد . تبصره 8 : با توجه به حجمي بودن قرارداد، پيمانكار موظف است كليه احجام اضافي كار را بررسي و محاسبه نموده و مبالغ مربوطه را در آناليز قيمت خود لحاظ نمايد. 9-8- پيمانكار متعهد مي گردد كه قبلاً تمام شرايط و حساسيت هاي محيطي و كاري را به افراد متقاضي كار اعلام نموده و پس از آن اقدام به بكارگيري آنها نمايد.


[ بازدید : 55 ]
[ پنجشنبه 22 اسفند 1398 ] [ 11:15 ] [ کارشناس ارشد امنیت ]

بررسی جامع دستگاه حضور غیاب [به همراه لیست کامل قیمتها]

برای نصب تجهیزات راهبند فضای مورد نیاز برای نصب دستگاه و لوازم جانبی بسته به ابعاد کار متفاوت است. ارائه دهنده تجهیزات و راهکارهای سیستم های ورود و خروج و کنترل تردد ، دستگاه حضور و غیاب ، اکسس کنترل ، راهبند - گیت های نفر رو - اتوماسیون پارکینگ و باشگاهی . دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت خانگی تا یک سال دارای گارانتی تعویض است. دستگاه حضور و غیاب ۳۸۳۰۴ یکی از جدیدترین دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد بوده که به غیر از داشتن سنسور اثر انگشت دارای سیستم شناسایی کف دست می باشد. اجازه بدهید پزشک یا ارائهدهندهی مراقبتهای بهداشتی شما از داروهایی که قرار است مصرف کنید، مطلع باشند. تری کوپتر ها ، کوادکوپتر ها ، هگزا کوپتر ها و اوکتاکوپتر ها در دسته ی مولتی روتور ها Drone قرار می گیرند. … 2- ضبط ساعات ورود و خروج پرسنل در سخت افزارهای مرتبط. دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم EB-109 با قابلیت تشخیص کارت، اثر انگشت پرسنل و کلمه عبور، یکی از بهترین و پرکاربرد ترین انواع دستگاه حضور و غیاب ساخت شرکت بعد پنجم می باشد.
[ بازدید : 83 ]
[ شنبه 10 اسفند 1398 ] [ 13:10 ] [ کارشناس ارشد امنیت ]

نرمافزار حسابداری سپیدار همکاران سیستم

شرکت ها و سازمان های مختلفی نیاز به انگشت نگاری دارند تا به عنوان راهی مطمعن برای تشخیص هویت استفاده کنند، به همین دلیل اسکنر اثر انگشت را به خوبی می شناسند. بعد از مشکلات تقلبی که از طریق کارت رمز عبور وجود داشت تکنولوژیهای جدید بر پایه روشهای Biometric برای تعیین هویت منحصر به فرد ایجاد شد. بعضی از دستگاههای بیولوژیکی چندین ثانیه زمان برای فرآیند تشخیص اثر انگشت نیاز دارند، که این زمان منجر به ایجاد صفهای طولانی کارمندانی که قصد ورود به شرکت را دارند، می شود. اسکنرهای اثر انگشت، برآمدگیها و فرورفتگیها که باعث میشود تا اثر انگشت فرد ایجاد شود، را ثبت میکنند. دستگاه اسکنر اثر انگشت FOH02 دارای ابعاد 74 در 77 در 84 می باشد که بسیار مناسب برای مکان هایی است که دارای فضای کمی می باشند. بیومتریک در حدی در این سالها گسترش پیدا کرده که موجب یک رقابت جهانی شده است.

محصولی دیگر به نام MB-531 به بازار معرفی کرده است. اما در هر صورت، همواره افزایش قیمت­ ارز سریعا منجر به افزایش قیمت موارد زیادی در بازار می­ شود. با اینکه افزایش شدید قیمت ارز اصلی ترین دلیل قیمت بالای امروز دستگاه­ های کارت ساعت زنی است، اما دلایل قابل توجه دیگری نیز وجود دارند. همچنین RF620 مانند RF800 و RF900 می تواند راه بند و درب های برقی را کنترل کند و به ۷ زبان مختلف تجهیز شده است. این موضوع عمق المانهای مختلف صورتتان را تشخیص خواهد داد. در این حالت، دستگاه ورود / خروج به شرکت یا سازمان شما را کنترل خواهد کرد، در نتیجه اطلاعات دقیق در مورد وضعیت کارکنان در اختیار شما قرار خواهد داد. نتایج تحقیقات نشان داد که الگوریتم های جدید 10 برابر دقیق تر از الگوریتم های تشخیص چهره در سال 2002 و 100 برابر دقیق تر از سال 1995 هستند برخی از الگوریتم ها می توانستند دوقلوهای مشابه را شناسایی کنند. در واقع بیومتریک علم شناسایی افراد از طریق مشخصات انسانی اوست که شامل اثر انگشت، کف دست، چهره و … میباشد. اين دستگاه به صورت پيش فرض امكان ارتباط از طريق USB، پورت شبكه و سريال را در اختيار شما قرار ميدهد. هدف آن این است که شما عکسی به کامپیوتر بدهید و او تشخیص دهد که آیا چهره ای در عکس مشاهده می کند یا خیر.

  1. حفظ حریم خصوصی
  2. ارتباط با ما
  3. راهبند بی اف تی BFT
  4. امکان مشاهدهی کاردکس مرخص
  5. On gait a biometric:progress and prospect
  6. نگهداری تصویر کالا
  7. ابزارهای موضوع
  8. مدیریت مبتنی بر بارکد

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی جزء پر طرفدارترین این سیستمها در بین شرکتها میباشد، از آن جایی که هر فرد دارای یک الگوی منحصر به فرد برای اثرانگشت خود میباشد. یکی دیگر از قابلیتهایی این سیستم که شامل دستگاه حضور غیاب باشگاه و نرم افزار مدیریت باشگاه است، یکپارچه سازی فرآیندهای کاری مجموعه باشگاه است. چگونگی عملکرد برنامههای تحت وب به این صورت است که سرورهای اینترنتی برنامه مورد نظر، در خواست کاربران را دریافت و مدیریت می­کنند. تشخیص چهره مبتنی بر طیف مادون قرمز حرارتی از اطلاعات آناتومیکی صورت به عنوان ویژگی های یکتا استفاده می کند. نرم افزار حضور و غیاب نوین پرداز قابل ارتباط آنلاین و آفلاین با کلیه دستگاه های حضور و غیاب نوین پرداز می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اغلب خدمات و سیستمهای ارائه شده به منظور سهولت و صرفه جویی در زمان انجام میگیرند. تعیین توالی DNA، ممکن است تکنولوژی بیومتریک نهایی باشد. اما دستگاه حضور و غیاب بیومتریک چگونه عمل میکند؟ مزایای متعددی در استفاده از دستگاه حضور و غیاب بیومتریک وجود دارد.

تعیین دستمزد و حقوق مربیان و سایر پرسنل حاضر در باشگاه از طریق دستگاه حضور و غیاب آسانتر می شود. اگر اعتبار یا دورهی ورزشکاران در یکی از رشتههای ورزشی به اتمام رسیده باشد، سیستم به طور خودکار دسترسی آنها را به تمامی قسمت ها محدود می کند. مجازات هر يك از اعضاء كه در ارتكاب تخلفات و جرايم فوق دخالتي نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذكر شده براي مرتكب ميباشد. در دستگاه های امروزی، به جای استفاده از کارت مقوایی که هر ماه تعویض می ­شود، از کارت دائمی که شماره شناسایی هریک از پرسنل روی آن حک شده است، استفاده می شود. دسترسی آنلاین به سامانه شناسایی چهره، امنیت را بالا برده و در صورتی که فردی بخواهد سامانه را فریب بدهد و از عکس استفاده کند، اپراتور می تواند به سرعت موضوع را تشخیص داده و از آن جلوگیری کند. تنها روش سازگار با محیط زیست و بهصرفه استفاده از نرمافزار است. در سیستمهای سنتی این کار با مشکلات زیادی روبرو بود. به این بارداری بارداری شیمیایی گفته میشود. مدیریت مدرسه باید به این اطلاعات دسترسی داشته باشد و هر موقع که بخواهد چاپ گزارشات از اطلاعات تاخیر و غیبت دانش آموزان را در اختیار والدین قرار دهد.

اکسس کنترل تردد تشخیص چهره Nitgen T9 یکی دیگر از پیشرفته ترین دستگاه های اکسس کنترل تردد تشخیص چهره در دنیا می باشد. چاپ پیکسل … محصولات خام پیکسل با قیمت های رقابتی. قیمت دستگاه حضور غیاب Nitgen T5 با توجه به نوسانات ارز متفاوت می باشد. در نهایت پس از چندماه افت و خیز شدید قیمت ­ها، در نزدیکی نوروز ۹۸ قیمت ارز تقریبا در یک کانال ثابت قرار گرفت؛ البته کانالی بسیار بالاتر از قیمت های قبلی! روش های ثبت ورود و یا خروج از شرکت با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب معمولا در چندین دسته جای می گیرد. از سوی دیگر در روش سنتی، باید همه اطلاعات در دفتر یادداشت میشد. در صورتیکه دستگاهی با حافظه ذخیره سازی ۵۰۰۰۰ تراکنش تهیه کنید، دستگاه قابلیت ذخیره سازی اطلاعات را تا ۱۰ روز خواهد داشت. به عنوان مثال، اگر شما ۱۰۰۰ کارمند در سازمان شما مشغول کار باشند و بطور متوسط هر کارمند در روز ۵ بار تردد ثبت کند، در روز ۵۰۰۰ تراکنش ثبت خواهد شد. این دوربین های مدار بسته این امکان را به شما می دهند که به راحتی بتوانید چهره افراد را شناسایی کنید.


[ بازدید : 57 ]
[ شنبه 10 اسفند 1398 ] [ 11:27 ] [ کارشناس ارشد امنیت ]

آموزش تشخیص و شناسایی چهره، قسمت 1

این مسأله فقط در اینجا نیست بلکه این بهعنوان یک نمونه برجسته است. این نوع از اسکنرها قدیمیتر بوده و تکنولوژی به کار رفته در آنها نیز سادهتر است. پس جمعبندی شما این است که از دل این ساختارها و مکانیسمهای انضباطی مدرن غیر از استثناها بهطور طبیعی هویت مجاهدانه بیرون نمیآید؟ این نوع اسکنر بر اساس این اصل عمل میکند که هرچه فاصله انگشت با اسکنر کمتر باشد، امکان انتقال نیرو بین خازن و پوست دست بیشتر است. داستگاه های اسکنر اثر انگشت قابلیت ها و ویژگی های متفاوت و منحصر به فردی دارند که در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنیم. اخیرا محققانی از دانشگاه آلبانی درصدد هستند تا با یک روش جدید ترکیب شیمیایی اثر انگشت را تجزیه و تحلیل کنند تا جنسیت صاحب آن اثر انگشت مشخص شود . به طور کلی با توجه به قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، نوع ارتباط آن میتواند یکی از موارد پورت سریال (Rs232)، مودم، شبکه سیمی (Rj45)، پورت Usb، شبکه بی سیم (Wifi)، رابط اکسترنال تخلیه باشد.

  1. محل نصب باید تا حد امکان به اتاق نگهبانی نزدیک باشد
  2. آیفون خود را ریستارت کنید
  3. سنسور اثر انگشت
  4. وارد کردن اطلاعات مربوط به کارکنان

این دستگاه با پایین آوردن خطای انسانی، می تواند تمامی جزییات لازم در مورد رفت و آمد افراد و ساعات حضور آن ها در شرکت را برای شما ثبت کند. کارفرمایان می توانند با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت این کارکنان را تشخیص دهند و با استفاده از اطلاعات درست پاداش دهند. حال کلاس لازم برای تشخیص چهره را با استفاده از بارگذاری فایل XML مربوطه ایجاد میکنیم. شرکت هایی که تمایل به داشتن پروفایل VIP در سایت پی جو هستند از طریق ایمیل و یا بخش تماس با ما در بالای سایت با ما تماس بگیرید. به علت ترشحات چربی زیر پوست این آثار انگشت بر اجسام صاف قرار میگیرد که همچنین برای وضوح آن میتوان از پودری استفاده کرد که جذب این چربیها شده و آنها را به صورت واضح نمایان سازد. بدون این اطلاعات این نشانه ها و علامت های به دست آمده و مشخص کارآمد نخواهند بود .

اگر دستگاه حضور غیاب، کارتخوان داشته باشد که توسط دستگاه شناسايي شود علامت کارت به همراه نوع آن در کنار علامت باتري نمایش داده خواهد شد. در واقع عملکرد آن مانند عملکرد یک دستگاه فتوکپی است. امروزه در تمام دنیا، از کارت های هوشمند در مکانهای مختلف، مانند بانکها، مراکز مخابراتی، سازمانهای دولتی، مراکز بهداشتی، مراکز ارائه خدمات، مراکز آموزشی و تفریحی استفاده میشود. یکی از تجهیزات هوشمند مورد استفاده در ادارات مختلف، اسکنر اثر انگشت است که در مدل ها و برندهای مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشد. هر یک از مکالمات آنها با این هدف زمزمه می شوند که باکتری ها قبل از آغاز حمله به ارگانیزم میزبان خود که می تواند بدن شما باشد، دریابند چند نمونه از گونه های آنها در موقعیت حاضرند. من دقیقا یک هفته بعد از اولین جلسه ی لیزر موهای زائد، بلیط کیش داشتم و اصلا از این جریان باخبر نبودم که نباید تا ۱۰ روز در تماس مستقیم با آفتاب باشید!

جالب است بدانید شرکت Vkansee در سال 2015 یک اسکنر اثر انگشت نوری با رزولوشن 2000DPI برای گوشیهای همراه ارائه کرد که در نوع خود یکی از برترین تکنولوژیها به حساب میآید. هنگامی که شما برای اولین بار Lenovo VeriFace را راه اندازی می کنید، تنظیم اتوماتیک وب کم و میکروفون متصل شده انجام می شود و همچنین برای ایجاد یک مدل از چهره کاربر پیشنهاد شده است. البته در این بین کارمندان وظیفهشناسی هم هستند که در هر شرایطی راه شانه خالی کردن و پیچاندن ساعتهای کاری را پیدا میکنند و مدیر بینوای خود را فریب میدهند. این بدین معناست که میتواند زیر شاسی و شیشه گوشیهای هوشمند تعبیه شود. تصاویر پس از عرضه جهانی گلکسی S10، کاربران زیادی اعلام داشتند که قفل تشخیص چهره این مدل عملکردی ناامید کننده داشته و به راحتی فریب میخورد. عمده ضعف حسگر اثر انگشت خازنی این است که اگر پوست دست کثیف یا خیس باشد، به خوبی عمل نمیکند. حسگر اثر انگشت یک دستگاه ورودی دادههای دیجیتالی است که اثر انگشت انسان را خوانده و آن را به مجموعه تصاویر 2 بعدی و 3 بعدی قابل پردازش در نرمافزارهای اثر انگشت تبدیل میکند.


[ بازدید : 60 ]
[ پنجشنبه 8 اسفند 1398 ] [ 16:28 ] [ کارشناس ارشد امنیت ]

نرم افزار اتوماسیون حضور و غیاب تحت وب به نام آی او سافت

میهن مارکت - لیست قیمت فروش روزانه آنلاین و رقابتی فروشندگان چمن زن ، علف زن دستی و موتوری برند ماکیتا makita. مدل 4552 یک علف زن موتوری محصولی از شرکت رونیکس با وزن 7.1 کیلوگرم می باشد. پخش ابزار نوین مهر NMT - علف زن ها علف زن. … جهت دریافت تعرفه قیمت ,مشاوره رایگان و توضیحات محصولات با ما تماس بگیرید … توزیع کننده حرفه ای در زمینه پخش ماشین الات و ابزار الات باغبانی. پشتی … پخش انواع علفزن علفتراش علف زن دوشی و پشتی پایین ترین قیمت علفتراش چینی و اصلی ه … پخش دستگاه علفزن چندکاره روتیواتوردار مشابه تیلر کلتیواتور علفزن علفتراش دوشی پش. اولین و اصلی ترین روش به کار گرفته شده در دستگاه های حضور و غیاب، استفاده از سیستم کارت خوان برای ثبت ورود و خروج از شرکت است. دستگاه حضور و غیاب بایوتایم با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی های شناسایی بایومتریک همچون اثرانگشت، چهره و کف دست، ابزاری کارآمد و قابل اطمینان در راستای کنترل ورود و خروج، مدیریت زمان و مدیریت نظم پرسنل می باشد. ❇ اتوماسیون صنعتی: اتوماسیون صنعتی به معنای استفاده از ابزارهای کنترلی (مثلا رایانه) به منظور هدایت و کنترل ماشین آلات صنعتی و پروسه های تولید است.

برای این منظور تنها با نگه داشتن صورت شما در برابر صفحه تلفن همراه قادر خواهند بود قفل آن را باز کنند. با اینکه این شیوه کار شما را بسیار راحت می کند ولی کارایی آن بستگی شدیدی به این دارد که نرم افزار مورد نظر از چه میزان امنیتی برخوردار است. ماشین لباسشویی طلا مورد استفاده برای گیاه طلا در معدن.ماشین آلات پردازش طلا دریافت قیمت » گیاهان استخراج از معادن طلا برای فروش در آفریقای جنوبی . چت با فروش » تک فک و ماشین آلات سنگ شکن - arsima. ماشین چمن زن هوندا: کوتاه کردن علفها با سرعت ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت! تیلر کاما …. علف زن اولیمک. اره با طول …. تاريخ : دوشنبه چهارم آذر ۱۳۹۲ … علـــــف تراش اره موتــــــوری و . یونجه چین و حاشیه زن و … - سبـــــــــزکــــــــاران - مرکـــز … سقوط استثنایی قیمت ها و فروش اقساطی . همراه قیمت فروش کارخانه سنگ شکنی, کارخانه فرآوری زغال سنگ, کارخانه چین تن در ساعت .

تجهیزات فرز قیمت از سنگ شکن vsi 50 تن ساعت قیمت مورد استفاده سامسونگ خرد کن کارخانه 250t h لیست قیمت چرخ مرگ mgd 38l های گیاهی قابل . نمک ماشین های خرد کن. یک ربع پیش. دستگاه آسیاب خرد کن. ماشین آلات آسیاب چرخ. سنگ زنی ماشین آلات و فک سنگ شکن چین . سنگ 500 ساعت چین - سنگ شکن. تن زغال سنگ کارخانه سنگ شکنی در ساعت چین. استفاده از سنگ شکن تن در ساعت. سنگ شکن دانه ها هزینه کارخانه سنگ شکنی سنگ معدن کروم کارخانه سنگ شکنی - تولید کننده سنگ شکن . قیمت موتور علف زنی - سایت قیمت ها. موتور دوزمانه 25/4cc با قدرت 1/3hp. مجهز به تیغه فولادی برای حاشیه زن. FS 120. مشخصات. قدرت موتور 1HPبا تیغه 60 سانت. لیست قیمت ماشین چمن زنی: مقایسه مشخصات و آخرین قیمت ها ,. از فروشگاه های مختلف با آخرین قیمت های روز، مشخصات کامل و عکس , لیست قیمت ماشین چمن زنی: .



  • (شناسایی از طریق امضاء)


  • نگهداری آرشیو کاملی از ورو و خروج پرسنل و


  • 3-ارتباط با سنسور اثر انگشت در دستگاه شبکه ای


  • 5دستگاه حضور غیاب مدل F70



آخرین آگهیهای تجهیزات و ماشینآلات در شهر تبریز. از فروشگاه های مختلف با آخرین قیمت های روز، مشخصات کامل و عکس . مدیران با ورود به برنامه تحت وب میتوانند درخواستهای زیر مجموعه خود را ببینید و در صورت نیاز درخواستهای آنها را تایید یا رد کنند. در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید تعداد پرسنل شرکت، گنجایش حافظه دستگاه و همچنین نحوه تخلیه ترددها را بررسی کرد تا بتوان دستگاهی متناسب با نیاز سازمان تهیه کرد. این سیستم بدون نیاز به استراحت با دقت بسیار زیاد ناظر بر رفتار افراد بوده و در صورت بروز رفتار و حرکات مشکوك، سریعاً عکسالعمل نشان داده و مراتب را به اطلاع مسئولین ذیربط خواهد رساند. وقتی کارفرما چنین انتظاری از کارمند خودش ندارد و هیچ تعریفی از این موضوع در محیط صورت نگیرد و روابط صرفا بر اساس دقایق کارت ساعتزنی باشد و مجازاتها فوری اعمال شود، دیگر انسانها فرصت این را پیدا نمیکنند که بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگیزههای غیر مادی دوست دارند. فرایند تربیت یک فرایندی است که نیاز به فرصت دارد و اگر شما بخواهید انگیزه ایمان و تقوا را عامل نظمیابی یک انسان قرار دهید، باید به او فرصت دهید. روابط اگر زیاد ماشینی شود، فرصت برای عواطف، اخلاق و ایمان کم خواهد بوددر زمینههای دیگر هم همینطور است. شما هر جایی قوانین و ضوابط حقوقی را افزایش بدهید، فرصت را برای تعامل انسانی، اخلاقی و عاطفی کاهش دادهاید. لذا این سؤال مطرح میشود که آیا واقعا راه رشد اخلاقی انسان این است که از ضوابط حقوقی فاصله بگیرد؟


[ بازدید : 43 ]
[ پنجشنبه 8 اسفند 1398 ] [ 12:09 ] [ کارشناس ارشد امنیت ]

نرم افزار تشخیص چهره

همچنین بر خلاف آلت تناسلی، کلیتوریس تقریبا کاملا داخلی است و اسپونژیوم کروی ندارد و یا مجرای ادرار را تشکیل نمی دهد. در اکثر موارد با اولین ورود آلت مردانه به داخل واژن این پرده پاره میشود و برای همیشه از خروجی واژن کنار میرود. Journey یکی از بهترین اپلیکیشنها برای محافظت امن از رویدادهای شخصی روی گوشیهای اندرویدی است. در ادامه فهرست دستگاههای حضور و غیاب به همراه مشخصات فنی ، تصاویر، نقشه ارتباط و کاتالوگ هر دستگاه حضور و غیاب ارائه شده است. پس از ثبت اثر انگشت در حافظهی انواع دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، کارمند هربار که برای ورود یا خروج اثر انگشت خود را در دستگاه ثبت کند؛ دستگاه این اثر انگشت را با اثر انگشت ثبت شده مطابقت میدهد. پس از این مرحله، نوبت خرید دستگاه حضور و غیاب از روی اثر انگشت است. پس از انجام تنظیمات، میتوانید با استفاده از گزینهی Add another، اثر انگشت سایر کاربران را نیز به سیستم اضافه کنید. دانلود ویدئو- حسگرهای بدون تماس شرکت تراستوان (Trustone) یکی دیگر از فناوریهای جذاب حوزهی زیستسنجشی محسوب میشوند؛ این حسگرها بسیار سریع هستند و آلودگی باقیمانده از انگشت کاربران روی سطح اسکنر، عملکرد آنها را به هیچ وجه مختل نمیکند.

این محصول برای استفاده در شرکت ها و ادارات طراحی و تولید شده است که با استفاده از آن ها می توان به دقت ساعات ورود و خروج کارمندان را کنترل نمود. همچنین عملیات آن برای اشخاص ساده بوده و کاملاً پذیرفتنی است. همچنین دستگاه کارت زنی به شما گزارش های لازم برای میزان حقوق را می دهد. به علاوه می توان میزان حساسیت سنسور آن را نیز کنترل کرد. همچنین این محصول از صفحه نمایش 2.8 اینچی رنگی با منوی فارسی بهره می برد که می تواند عکس پرسنل و نام آن ها را نیز به فارسی نمایش دهد. بهره جستند که امکان هرگونه تقلب را از بین می برد وسهولت بیشتری برای استفاده کنندگان به همراه داشت. به این ترتیب محاسبه حقوق و دستمزد برای کارکنان یک مجموعه (به خصوص نیرو های نیمه وقت یا پاره وقت) به سادگی امکان پذیر شد. هنگامی که شرکت ها در حال تلاش برای رشد سریع و نوآوری کسب و کار خود هستند هوشمندانه ترین روش برای کنترل حضورو غیاب کارکنان استفاده از نرم افزار حضورغیاب آنلاین می باشد.

اما با روی کار آمدن خرید دستگاه حضور غیاب اثر انگشت، زمان محاسبهی حقوق و دستمزد کارکنان به حداقل رسید و احتمال خطا در محاسبات نیز به صفر تبدیل شد. دخالت افراد غیرمسئول را به حداقل میرساند! 7. امنیت کلی این سیستم، آیا حریم خصوصی افراد حفظ می شود؟ 3. الزامات محیطی، آیا اسکنر اثر انگشت در محیط کاری شما به خوبی کار می کند؟ جاجایی پرسنل را از طریق Geo-Location و Geo-Fencing مانیتور کند. در دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، شما نمیتوانید حضور شخص دیگری به غیر از خودتان را ثبت کنید؛ زیرا باید اثر انگشت او را به همراه داشته باشید که این کار عملا غیر ممکن است. در دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، شما نمیتوانید الگوی اثر انگشت را حدس بزنید و به جای کس دیگری، حضور شخص را وارد کنید. نکته مهم : برای نصب و استفاده از قابلیت های نسخه تحت ویندوز نرم افزار حضور و غیاب حتما باید دستگاه ساعت زنی و حضور و غیاب (از جمله تشخیص چهره، اثر انگشتی و یا حتی کارتی) تهیه شود. حتما میدانید علاوهبر گوشیها، برخی از لپتاپها هم مجهز به حسگر اثر انگشت هستند. شرکت آیتی بیومتریک (ITBiometrics) در سال گذشتهی میلادی کیف پولی برای نگهداری از رمزارزهای دیجیتالی عرضه کرد که مجهز به حسگر اثر انگشت است.

  • دارای تکنولوژی ROI ,BLC ,ELS ,3D-DNR
  • 2- انجام عملیات حضور و غیاب
  • طبقه بندی مشخصات کالا و قطعات در انبارهای متعدد
  • سیستم خود را reset تمایید

کاربران لپتاپهای مجهز به حسگر اثر انگشت میتوانند با اسکن اثر انگشت خود و ذخیرهی آن، بهراحتی و بدون نیاز به واردکردن رمزعبور وارد حسابکاربری خود در سایتهای مختلف شوند. برای انجام این کار، از گزینه مدیریت حضور و غیاب پالیز، مدیریت کاربران را انتخاب می نماییم. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چیست؟ روش های ثبت ورود و یا خروج از شرکت با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب معمولا در چندین دسته جای می گیرد. اما در سایر دستگاهها، نظیر دستگاه حضور و غیاب کارتی، میتوانید علاوه بر خودتان حضور چندین شخص دیگر را هم با به همراه داشتن کارت آنان بزنید. با استفاده از دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، شما میتوانید ویژگیهای بیومتریک هر شخص را به صورت مجزا در سیستم حضور و غیاب ثبت کنید. پورت ارتباطی که میخواهید با دستگاه حضور و غیاب ارتباط برقرار کنید، باید روی کامپیوتر موجود باشد. در این مرحله باید مواردی را در نظر بگیرید و به مقایسه برندهای موجود در بازار بپردازید.


[ بازدید : 75 ]
[ پنجشنبه 8 اسفند 1398 ] [ 11:37 ] [ کارشناس ارشد امنیت ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]