آموزش تشخیص و شناسایی چهره، قسمت 1

این مسأله فقط در اینجا نیست بلکه این بهعنوان یک نمونه برجسته است. این نوع از اسکنرها قدیمیتر بوده و تکنولوژی به کار رفته در آنها نیز سادهتر است. پس جمعبندی شما این است که از دل این ساختارها و مکانیسمهای انضباطی مدرن غیر از استثناها بهطور طبیعی هویت مجاهدانه بیرون نمیآید؟ این نوع اسکنر بر اساس این اصل عمل میکند که هرچه فاصله انگشت با اسکنر کمتر باشد، امکان انتقال نیرو بین خازن و پوست دست بیشتر است. داستگاه های اسکنر اثر انگشت قابلیت ها و ویژگی های متفاوت و منحصر به فردی دارند که در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنیم. اخیرا محققانی از دانشگاه آلبانی درصدد هستند تا با یک روش جدید ترکیب شیمیایی اثر انگشت را تجزیه و تحلیل کنند تا جنسیت صاحب آن اثر انگشت مشخص شود . به طور کلی با توجه به قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، نوع ارتباط آن میتواند یکی از موارد پورت سریال (Rs232)، مودم، شبکه سیمی (Rj45)، پورت Usb، شبکه بی سیم (Wifi)، رابط اکسترنال تخلیه باشد.

  1. محل نصب باید تا حد امکان به اتاق نگهبانی نزدیک باشد
  2. آیفون خود را ریستارت کنید
  3. سنسور اثر انگشت
  4. وارد کردن اطلاعات مربوط به کارکنان

این دستگاه با پایین آوردن خطای انسانی، می تواند تمامی جزییات لازم در مورد رفت و آمد افراد و ساعات حضور آن ها در شرکت را برای شما ثبت کند. کارفرمایان می توانند با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت این کارکنان را تشخیص دهند و با استفاده از اطلاعات درست پاداش دهند. حال کلاس لازم برای تشخیص چهره را با استفاده از بارگذاری فایل XML مربوطه ایجاد میکنیم. شرکت هایی که تمایل به داشتن پروفایل VIP در سایت پی جو هستند از طریق ایمیل و یا بخش تماس با ما در بالای سایت با ما تماس بگیرید. به علت ترشحات چربی زیر پوست این آثار انگشت بر اجسام صاف قرار میگیرد که همچنین برای وضوح آن میتوان از پودری استفاده کرد که جذب این چربیها شده و آنها را به صورت واضح نمایان سازد. بدون این اطلاعات این نشانه ها و علامت های به دست آمده و مشخص کارآمد نخواهند بود .

اگر دستگاه حضور غیاب، کارتخوان داشته باشد که توسط دستگاه شناسايي شود علامت کارت به همراه نوع آن در کنار علامت باتري نمایش داده خواهد شد. در واقع عملکرد آن مانند عملکرد یک دستگاه فتوکپی است. امروزه در تمام دنیا، از کارت های هوشمند در مکانهای مختلف، مانند بانکها، مراکز مخابراتی، سازمانهای دولتی، مراکز بهداشتی، مراکز ارائه خدمات، مراکز آموزشی و تفریحی استفاده میشود. یکی از تجهیزات هوشمند مورد استفاده در ادارات مختلف، اسکنر اثر انگشت است که در مدل ها و برندهای مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشد. هر یک از مکالمات آنها با این هدف زمزمه می شوند که باکتری ها قبل از آغاز حمله به ارگانیزم میزبان خود که می تواند بدن شما باشد، دریابند چند نمونه از گونه های آنها در موقعیت حاضرند. من دقیقا یک هفته بعد از اولین جلسه ی لیزر موهای زائد، بلیط کیش داشتم و اصلا از این جریان باخبر نبودم که نباید تا ۱۰ روز در تماس مستقیم با آفتاب باشید!

جالب است بدانید شرکت Vkansee در سال 2015 یک اسکنر اثر انگشت نوری با رزولوشن 2000DPI برای گوشیهای همراه ارائه کرد که در نوع خود یکی از برترین تکنولوژیها به حساب میآید. هنگامی که شما برای اولین بار Lenovo VeriFace را راه اندازی می کنید، تنظیم اتوماتیک وب کم و میکروفون متصل شده انجام می شود و همچنین برای ایجاد یک مدل از چهره کاربر پیشنهاد شده است. البته در این بین کارمندان وظیفهشناسی هم هستند که در هر شرایطی راه شانه خالی کردن و پیچاندن ساعتهای کاری را پیدا میکنند و مدیر بینوای خود را فریب میدهند. این بدین معناست که میتواند زیر شاسی و شیشه گوشیهای هوشمند تعبیه شود. تصاویر پس از عرضه جهانی گلکسی S10، کاربران زیادی اعلام داشتند که قفل تشخیص چهره این مدل عملکردی ناامید کننده داشته و به راحتی فریب میخورد. عمده ضعف حسگر اثر انگشت خازنی این است که اگر پوست دست کثیف یا خیس باشد، به خوبی عمل نمیکند. حسگر اثر انگشت یک دستگاه ورودی دادههای دیجیتالی است که اثر انگشت انسان را خوانده و آن را به مجموعه تصاویر 2 بعدی و 3 بعدی قابل پردازش در نرمافزارهای اثر انگشت تبدیل میکند.


برچسب ها: دستگاه حضور غیاب , حضورغیاب , کنترل تردد ,
[ بازدید : 107 ]
[ سه شنبه 25 شهريور 1399 ] [ 21:36 ] [ کارشناس ارشد امنیت ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]